Jak zacząć korzystać z systemu inEwi?
Co należy zrobić, aby zacząć korzystać z inEwi? W tym miejscu dowiesz się wszystkiego!
Aby założyć konto wystarczy, że przejdziesz na stronę https://inEwi.pl i klikniesz na zielony przycisk w prawym górnym rogu ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO. Następnie wpiszesz maila i zdefiniujesz hasło.
Po założeniu konta, przy pierwszym uruchomieniu zostaniesz zapytany o rodzaj konta, który chcesz stworzyć:
ORGANIZACJA - to konto administratora, które będzie dawało dostęp do wszystkich możliwości inEwi. Wybierz tę opcję, jeśli chcesz przez 14 dni testować za darmo dostęp do wszystkich funkcji inEwi.
PRACOWNIK - to konto dla pracownika, który chce dołączyć do istniejącej już organizacji. Jeśli jesteś administratorem i chcesz przetestować narzędzie, nie wybieraj tej opcji.
Po wybraniu trybu organizacja aplikacja uruchomi się w panelu głównego administratora. Z tego poziomu możesz dokonywać wszelkich zmian, dodawać pracowników, ich grafiki pracy, urlopy i sprawdzać ewidencję czasu pracy.
Moduł to inaczej funkcjonalność. Oferujemy 3 moduły do wyboru:
RCP (Rejestracja Czasu Pracy)
Grafiki Pracy - Kalendarz
Wnioski - Urlopy, delegacje, dowolne
Nie musisz kupować wszystkich modułów. Możesz wybrać tylko te, z których zamierzasz korzystać. Pełny opis modułów znajdziesz pod tym linkiem:
Oferowane przez nas moduły
Zapoznaj się z dostępnymi metodami rejestracji czasu pracy, dzięki nim dowiesz się w jaki sposób mogą odbijać się pracownicy:
Rejestracja Czasu Pracy - dostępne metody
Zainstaluj aplikację inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy (Android oraz iOS) na tablecie lub smartphone - dzięki niej pracownicy będą mogli odbijać karty z kodami QR.
Jak dodać pracowników i aktywować im konta?
Jak wydrukować karty z kodem QR pracownikom?
Jak za pomocą Tagu dodać dział?
Dodawanie Grafiku Pracy w Kalendarzu.
Dodawanie Urlopu, Delegacji lub dowolnego wniosku w module Wnioski.
Role, czyli jak nadawać uprawnienia użytkownikom.
Instrukcja korzystania dla administratorów.
Instrukcja dla pracowników.
inEwi generuje raporty dotyczące Twoich pracowników. Zapoznaj się z nimi poniżej:
Raport Lista Obecności
Raport Ewidencji Czasu Pracy
Prezentacja systemu dostępna jest na naszym kanale YouTube
Po założeniu konta otrzymasz 14 darmowych dni okresu próbnego, bez żadnych zobowiązań.
W tym czasie możesz przetestować możliwości wszystkich trzech modułów, bez limitu użytkowników. 😎
Jeżeli zdecydujesz się pozostać z nami po okresie próbnym, wystarczy, że przejdziesz do zakładki Plan i płatności, gdzie możesz wybrać ilość użytkowników, moduły które Cię interesują oraz okres trwania abonamentu (oferujemy dwie opcje – miesięczną oraz roczną).
Jak dokonać płatności?
Zakładanie konta
Aby założyć konto wystarczy, że przejdziesz na stronę https://inEwi.pl i klikniesz na zielony przycisk w prawym górnym rogu ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO. Następnie wpiszesz maila i zdefiniujesz hasło.
Po założeniu konta, przy pierwszym uruchomieniu zostaniesz zapytany o rodzaj konta, który chcesz stworzyć:
ORGANIZACJA - to konto administratora, które będzie dawało dostęp do wszystkich możliwości inEwi. Wybierz tę opcję, jeśli chcesz przez 14 dni testować za darmo dostęp do wszystkich funkcji inEwi.
PRACOWNIK - to konto dla pracownika, który chce dołączyć do istniejącej już organizacji. Jeśli jesteś administratorem i chcesz przetestować narzędzie, nie wybieraj tej opcji.
Po wybraniu trybu organizacja aplikacja uruchomi się w panelu głównego administratora. Z tego poziomu możesz dokonywać wszelkich zmian, dodawać pracowników, ich grafiki pracy, urlopy i sprawdzać ewidencję czasu pracy.
Moduły aplikacji
Moduł to inaczej funkcjonalność. Oferujemy 3 moduły do wyboru:
RCP (Rejestracja Czasu Pracy)
Grafiki Pracy - Kalendarz
Wnioski - Urlopy, delegacje, dowolne
Nie musisz kupować wszystkich modułów. Możesz wybrać tylko te, z których zamierzasz korzystać. Pełny opis modułów znajdziesz pod tym linkiem:
Oferowane przez nas moduły
Dostępne metody rejestracji czasu pracy
Zapoznaj się z dostępnymi metodami rejestracji czasu pracy, dzięki nim dowiesz się w jaki sposób mogą odbijać się pracownicy:
Rejestracja Czasu Pracy - dostępne metody
Pierwsze kroki 💭
Zainstaluj aplikację inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy (Android oraz iOS) na tablecie lub smartphone - dzięki niej pracownicy będą mogli odbijać karty z kodami QR.
Jak dodać pracowników i aktywować im konta?
Jak wydrukować karty z kodem QR pracownikom?
Jak za pomocą Tagu dodać dział?
Dodawanie Grafiku Pracy w Kalendarzu.
Dodawanie Urlopu, Delegacji lub dowolnego wniosku w module Wnioski.
Role, czyli jak nadawać uprawnienia użytkownikom.
Instrukcje 🔥
Instrukcja korzystania dla administratorów.
Instrukcja dla pracowników.
Raporty 📈
inEwi generuje raporty dotyczące Twoich pracowników. Zapoznaj się z nimi poniżej:
Raport Lista Obecności
Raport Ewidencji Czasu Pracy
Prezentacja
Prezentacja systemu dostępna jest na naszym kanale YouTube
Jak długi jest okres próbny?
Po założeniu konta otrzymasz 14 darmowych dni okresu próbnego, bez żadnych zobowiązań.
W tym czasie możesz przetestować możliwości wszystkich trzech modułów, bez limitu użytkowników. 😎
Co dalej?
Jeżeli zdecydujesz się pozostać z nami po okresie próbnym, wystarczy, że przejdziesz do zakładki Plan i płatności, gdzie możesz wybrać ilość użytkowników, moduły które Cię interesują oraz okres trwania abonamentu (oferujemy dwie opcje – miesięczną oraz roczną).
Jak dokonać płatności?
Aktualizowane na: 06/04/2023