W takiej sytuacji należy ponownie wysłać zaproszenie do pracownika.

Błąd potwierdzenia adresu e-mail użytkownika

Aby wysłać zaproszenie ponownie 📨
Należy z poziomu Administratora lub innej osoby uprawnionej przejść do widoku Zespół i kliknąć przycisk trzech kropek na wysokości konkretnego pracownika. Pod trzema kropkami będzie dostępny przycisk Zaproś ponownie.

⚠ Jeśli przycisk nie jest dostępny?
Wówczas oznacza to, że dany pracownik już raz zalogował się poprawnie na konto. W takiej sytuacji, jeśli nie pamięta hasła logowania, powinien skorzystać z funkcji Przypomnij hasło podczas logowania.

W sytuacji kiedy błąd się wyświetla za każdym razem po kliknięciu przycisku w mailu z zaproszeniem, skopiuj link pod przyciskiem w zaproszeniu i wklej go do innej przeglądarki.
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!