Błąd potwierdzenia adresu e-mail użytkownika
W takiej sytuacji należy ponownie wysłać zaproszenie do pracownika.
Błąd potwierdzenia adresu e-mail użytkownika
Aby wysłać zaproszenie ponownie 📨
Należy z poziomu Administratora lub innej osoby uprawnionej przejść do widoku Zespół
i kliknąć przycisk trzech kropek na wysokości konkretnego pracownika. Pod trzema kropkami będzie dostępny przycisk Zaproś ponownie
.
Jeśli przycisk nie jest dostępny?
Wówczas oznacza to, że dany pracownik już raz zalogował się poprawnie na konto. W takiej sytuacji, jeśli nie pamięta hasła logowania, powinien skorzystać z funkcji Przypomnij hasło podczas logowania.
Ciągle to samo
W sytuacji kiedy błąd się wyświetla za każdym razem po kliknięciu przycisk dostępny w mailu z zaproszeniem, skopiuj cały link pod przyciskiem i wklej go do przeglądarki w trybie incognito lub skorzystaj z całkowicie innej przeglądarki.
Aktualizowane na: 28/05/2025