Artykuły na: Pierwsze kroki

Błąd potwierdzenia adresu e-mail użytkownika

W takiej sytuacji należy ponownie wysłać zaproszenie do pracownika.

Błąd potwierdzenia adresu e-mail użytkownika



Aby wysłać zaproszenie ponownie 📨


Należy z poziomu Administratora lub innej osoby uprawnionej przejść do widoku Zespół i kliknąć przycisk trzech kropek na wysokości konkretnego pracownika. Pod trzema kropkami będzie dostępny przycisk Zaproś ponownie.

⚠ Jeśli przycisk nie jest dostępny?


Wówczas oznacza to, że dany pracownik już raz zalogował się poprawnie na konto. W takiej sytuacji, jeśli nie pamięta hasła logowania, powinien skorzystać z funkcji Przypomnij hasło podczas logowania.

W sytuacji kiedy błąd się wyświetla za każdym razem po kliknięciu przycisk dostępny w mailu z zaproszeniem, skopiuj link pod przyciskiem w zaproszeniu i wklej go do innej przeglądarki.

Aktualizowane na: 17/01/2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!