Artykuły na: Pierwsze kroki

Błąd potwierdzenia adresu e-mail użytkownika

W takiej sytuacji należy ponownie wysłać zaproszenie do pracownika.

Błąd potwierdzenia adresu e-mail użytkownika



Aby wysłać zaproszenie ponownie 📨


Należy z poziomu Administratora lub innej osoby uprawnionej przejść do widoku Zespół i kliknąć przycisk trzech kropek na wysokości konkretnego pracownika. Pod trzema kropkami będzie dostępny przycisk Zaproś ponownie.

Jeśli przycisk nie jest dostępny?


Wówczas oznacza to, że dany pracownik już raz zalogował się poprawnie na konto. W takiej sytuacji, jeśli nie pamięta hasła logowania, powinien skorzystać z funkcji Przypomnij hasło podczas logowania.

Ciągle to samo


W sytuacji kiedy błąd się wyświetla za każdym razem po kliknięciu przycisk dostępny w mailu z zaproszeniem, skopiuj cały link pod przyciskiem i wklej go do przeglądarki w trybie incognito lub skorzystaj z całkowicie innej przeglądarki.

Aktualizowane na: 04/04/2024

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!