Instrukcja korzystania z inEwi dla użytkowników (pracowników)
Instrukcja korzystania z inEwi przez pracowników
Każdy użytkownik, posiadający przypisany adres e-mail do swojej karty, otrzymuje możliwość zalogowania się do aplikacji webowej i mobilnej (w zależności od przypisanej Roli/Tagu).
W pierwszej kolejności, po przypisaniu adresu mailowego do karty użytkownika, użytkownik otrzyma maila z zaproszeniem do korzystania z systemu. Mail jest ważny przez 7 dni od wysłania.
System wysyła go automatycznie po zapisaniu karty. Na widoku Zespół w kolumnie Status sprawdzisz czy zaproszenie wygasło/czeka na akceptację lub wyślesz ponownie jeśli wygasło.
W otrzymanym mailu, pracownik kliknie w podany link (token), sprawdzi swoje dane i zdefiniuje hasło do własnego konta.
Od tej pory użytkownik logując się przez stronę https://inEwi.pl/ otrzymuje dostęp do swojego konta, gdzie w standardzie (w zależności od Roli/Tagu) może:
Zgłosić status Start / Stop / Dodatkowy - za pomocą przycisku Zegara RCP w prawym górnym rogu,

Sprawdzić swój grafik pracy - na widoku Kalendarz na górnym pasku,
Złożyć wniosek,
Sprawdzić swój raport - widok Raporty na górnym pasku.
Logując się przez aplikację mobilną o nazwie inEwi - Grafik Pracy, Rejestracja Czasu i Urlopy użytkownik może:
Zgłosić status Start / Stop / Dodatkowy,
Sprawdzić swój grafik pracy,
Złożyć wniosek,
Wyświetlić swój kod QR,
Sprawdzić pozostałą, niewykorzystaną ilość dni urlopowych,
Otrzymać powiadomienia mobilne (Push) o nowym przypisanym grafiku pracy oraz rozpatrzonym wniosku.
Zgłaszanie statusu za pomocą karty z kodem QR.

Każdy użytkownik może otrzymać od administratora unikalny kod QR, dzięki któremu może odbijać swoje zdarzenia lokalnie na zainstalowanym urządzeniu przez administratora, ze stale uruchomioną aplikacją inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy w ogólnodostępnym miejscu w siedzibie.
Użytkownik podchodząc do urządzenia z kodem QR, ma za zadanie, zbliżyć swoją kartę do kamery, aż do wyświetlenia szczegółowych informacji na wyświetlaczu i/lub otrzymania sygnału dźwiękowego.
Przez pierwsze 4 sekundy (czas możliwy do zdefiniowania w ustawieniach aplikacji ⚙), aplikacja wyświetla informacje jaki status zamierza zgłosić do systemu, po czym następuje jego przesłanie.
Jeśli użytkownik chce zgłosić inny status niż ten, który został sugerowany przez aplikację, należy w ciągu standardowo 4 sekund, kliknąć w wyświetlacz i wybrać odpowiedni kafelek z nazwą statusu jaki chce zgłosić.
⚠ Kod QR jest jedyną metodą odbijania się przez użytkowników, bez przypisanego adresu mailowego.
Zgłaszanie wniosku.
Użytkownik może zgłosić wniosek o urlop lub dowolny (zdefiniowany dodatkowo przez administratora), przez przeglądarkę na komputerze/smartphonie lub bezpośrednio z poziomu pracowniczej aplikacji mobilnej inEwi - Grafik Pracy, Rejestracja Czasu i Urlopy.
Zgłaszanie wniosku przez przeglądarkę (PC/Smartphone):
Logujemy się do aplikacji przez stronę https://inEwi.pl/,
Klikamy w moduł Wnioski na górnym pasku,
Klikamy w przycisk Dodaj wniosek na górnym pasku po prawej stronie. Uzupełniamy wniosek zgodnie z potrzebami typu, rodzaj wniosku, zakres dni, notatka (opcjonalnie), itd.

Wniosek można dodać również z poziomu widoku Kalendarz klikając w wybrany dzień.
Zgłaszanie wniosku przez aplikację mobilną:
Uruchamiamy aplikację na urządzeniu mobilnym,
Scrollujemy ekran w dół, aż do sekcji Wnioski Urlopowe,
Klikamy Dodaj nowy wniosek,
Wybieramy rodzaj wniosku,
Następnie uzupełniamy szczegóły.
Aktualizowane na: 17/01/2023
Dziękuję!