Istnieją dwie metody wprowadzania nowych użytkowników do systemu inEwi.

Jak w inEwi dodać pracownika?

Pierwsza metoda:
Sukcesywne dodawanie nowych użytkowników poprzez przycisk [+ Dodaj pracownika] na widoku Zespół, który dostępny jest na górnym pasku.



W przypadku chęci wprowadzenia większej ilości użytkowników, dodawanie ich pojedynczo za pomocą przycisku może okazać się czasochłonne. Przygotowaliśmy do tego import listy pracowników z pliku. Jest to druga metoda opisana poniżej.

Druga metoda:
Aby zaimportować jednorazowo listę pracowników do inEwi, należy kliknąć przycisk Importuj. Wówczas otrzymujemy możliwości importu użytkowników z pliku .xls, czyli Microsoft Excel (po wybraniu tej opcji istnieje możliwość pobrania przykładowego pliku), Google Workspace (dawniej GSuite) oraz Comarch Optima.




Aktywowanie konta pracownika
Po przypisaniu adresu mailowego w karcie pracownika, system automatycznie wyśle zaproszenie do korzystania z systemu.

Co dalej?

Pracownik na podany adres e-mail otrzyma link aktywacyjny od inEwi.
Zadaniem pracownika jest kliknięcie w link aktywacyjny (token), potwierdzenie swoich danych oraz zdefiniowanie hasła.
Od tej pory loginem jego konta jest przypisany adres e-mail.
Pracownik w zależności od nadanej Roli będzie mógł zalogować się na stronie https://inewi.pl/ i korzystać z funkcjonalności wersji webowej inEwi oraz mobilnej aplikacji "inEwi Grafik Pracy, Rejestracja Czasu i Urlopy".

Niewykorzystane zaproszenie wygasa po 7 dniach od wysłania.
Jeśli pracownik nie zdążył aktywować konta w tym czasie należy wysłać zaproszenie ponownie.

Wyślij zaproszenie

Aby wysłać zaproszenie ponownie ✅
Należy z poziomu Administratora lub innej osoby uprawnionej przejść do widoku Zespół w kolumnie Status kliknąć przycisk do wysłania ponownie zaproszenia.

⚠ Jeśli przycisk nie jest dostępny?
Wówczas oznacza to, że dany pracownik już raz zalogował się poprawnie na konto. W takiej sytuacji, jeśli nie pamięta hasła logowania, powinien skorzystać z funkcji Przypomnij hasło podczas logowania.

Nieprawidłowy token
W przypadku pojawienia się takiego komunikatu, należy postępować zgodnie z tym artykułem: Nieprawidłowy token

TEN ADRES E-MAIL JEST JUŻ ZAJĘTY.
Komunikat o zajętym adresie mailowym świadczy o tym, że już ktoś użył tego adresu do rejestracji konta w inEwi. W tym wypadku osoba ta powinna ze swojego (zajętego) adresu wysłać prośbę o usunięcie błędnie założonego konta na adres biuro@inewi.pl. Po otrzymaniu maila z potwierdzeniem (maksymalnie do 72h w dni robocze) będzie można ponownie użyć takiego adresu.
Jak usunąć konto: klik


Karta pracownika

Zdjęcie/Avatar
Zalecane zdjęcie minimum w formacie 500 pikseli na 500 pikseli, maksymalna waga pliku to 2MB.

Imię i nazwisko

E-mail
Pracownik z przypisanym adresem mailowym w karcie, otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny.
Dzięki temu otrzyma możliwość zdefiniowania hasła do swojego konta i logowania się do inEwi kontem pracownika ze standardową Rolą - Pracownik. Rola ta pozwoli na dostęp do swoich danych, zgłaszania zdarzeń przez przeglądarkę i aplikację mobilną oraz możliwość składania wniosków.

Telefon

Dodanie numeru telefonu pozwala na otrzymywanie powiadomień drogą SMSową.
Ustawienia powiadomień:
Centrum powiadomień

Tagi
Tag to oznaczenie grupy do jakiej należy pracownik. Dodatkowo definiując Tag można w szybki sposób zdecydować o podstawowych funkcjach do jakich pracownicy będą mieli dostęp. Można też przypisać wiele Tagów do jednego pracownika.

Stanowisko domyślne
Jeżeli chcemy, aby stanowisko wyświetlane w Grafikach pracy było domyślne dla danego użytkownika, to wystarczy w tym polu wybrać odpowiednie stanowisko.

Rola
Rola to inaczej uprawnienie.

Tryb zaawansowany
Pozwala na zdefiniowanie dodatkowych danych takich jak:
ID pracownika - Używane głównie przez zewnętrzne systemy kadrowo-płacowe,
Wymiar godzinowy etatu pracy,
Limity wniosków urlopowych - W tym miejscu definiujemy pozostałą liczbę dni urlopowych na dany rok. System oferuje możliwość ustawienia limitów dla urlopu wypoczynkowego, urlopu na żądanie, urlopu ojcowskiego, urlopu macierzyńskiego oraz opiekę nad dzieckiem) danemu użytkownikowi. Po uzupełnieniu tych danych, system nie pozwoli na złożenie wniosku po przekroczeniu limitu dni. Dodatkowo pracownik będzie widział ile dni mu pozostało w aplikacji mobilnej oraz w module Wnioski,
Limity wniosków dowolnych,
Stawki wynagrodzenia (zwykła i nadgodzinowa),
Dane adresowe,
Prywatna notatka - widoczna tylko dla menadżerów i administratorów,
Indywidualne ustawienia dostępów do wybranych funkcji.
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!