Artykuły na: Funkcjonalności

Dezaktywacja użytkownika/ów

Każdego użytkownika możesz dezaktywować, aby nie miał już dostępu do konta i przestał wyświetlać się na listach.
Pozwala to na zachowanie historii pracownika w systemie.

Dezaktywacja





➡️ Na widoku Zespół kliknij w ikonę trzech kropek na wybranym użytkowniku i wybierz polecenie Dezaktywuj.
💡 Do tego działania potrzebujesz uprawnienia w Roli - Zarządzanie pracownikami.

Po dezaktywacji użytkownik nie będzie mógł zalogować się do żadnej z naszych aplikacji i zostanie przeniesiony do grupy dezaktywowanych użytkowników.
Wszystkie dane zostaną zachowaną i w każdej chwili będzie można do nich powrócić/przejrzeć/wyeksportować.

Tą operację można cofnąć. W dowolnym czasie możesz reaktywować użytkowników i wysłać im nowe zaproszenie w celu dołączenia do zespołu.

Pamiętaj, dezaktywowani użytkownicy są nadal wliczani w Twój aktualnie wykupiony abonament!

Oznacza to, że dezaktywowany użytkownik nie zwalnia miejsca dla nowego. W razie gdy zechcesz dodać kolejnego pracownika, niezbędne będzie dokupienie miejsca do aktualnego abonamentu.
Opis jak dokupić miejsce dla kolejnej osoby w systemie znajduje się pod tym linkiem:
Plan i płatności - zwiększenie limitu pracowników

Aktualizowane na: 22/03/2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!