Dezaktywacja użytkownika/ów
Każdego użytkownika możesz dezaktywować, aby nie miał już dostępu do konta i przestał wyświetlać się na listach.
Pozwala to na zachowanie historii pracownika w systemie.
Dezaktywacja
➡️ Na widoku Zespół
kliknij w ikonę trzech kropek na wybranym użytkowniku i wybierz polecenie Dezaktywuj
.
💡 Do tego działania potrzebujesz uprawnienia w Roli
- Zarządzanie pracownikami
.
Po dezaktywacji użytkownik nie będzie mógł zalogować się do żadnej z naszych aplikacji i zostanie przeniesiony do grupy dezaktywowanych użytkowników.
Wszystkie dane zostaną zachowaną i w każdej chwili będzie można do nich powrócić/przejrzeć/wyeksportować.
Tą operację można cofnąć. W dowolnym czasie możesz reaktywować użytkowników i wysłać im nowe zaproszenie w celu dołączenia do zespołu.
Oznacza to, że dezaktywowany użytkownik nie zwalnia miejsca dla nowego. W razie gdy zechcesz dodać kolejnego pracownika, niezbędne będzie dokupienie miejsca do aktualnego abonamentu.
Opis jak dokupić miejsce dla kolejnej osoby w systemie znajduje się pod tym linkiem:
Plan i płatności - zwiększenie limitu pracowników
Aktualizowane na: 22/03/2023