Artykuły na: Ustawienia

Przerwa

Aplikacja inEwi oferuje możliwość odbijania statusów przerw przez pracowników w ciągu dnia.

Przerwa



Standardowo dostępne są dwa rodzaje przerw:
Przerwa
Przerwa bezpłatna

Możesz włączyć lub wyłączyć te statusy przechodząc do Ustawienia organizacji (ikona konta w aplikacji) > sekcja po lewej Rejestracja czasu pracy > po prawej stronie znajdziesz ustawienia Przerwy.



Dodatkowe opcje:



Ogranicz maksymalny dozwolony czas trwania płatnej przerwy - włączenie tej opcji daje możliwość zdefiniowania w minutach jaki czas spędzony na tym statusie przez pracownika ma być wliczany do czasu pracy.
Maksymalny dozwolony czas trwania płatnej przerwy - Zdefiniuj ile minut ma być wliczane do czasu pracy podczas przebywania pracownika na przerwie.

💡 Przekroczenie tego czasu spowoduje zapauzowanie zegara czasu pracy pracownikowi, co może skutkować występującym brakiem normy w danym dniu.

Przykłady:


1.



Status Przerwa ustawiony z ograniczeniem na 15 minut.
Pracownik przychodzi do pracy i odbija Start o godzinie 8:00.
W ciągu dnia odbija status Przerwa o godzinie 11:30.
Następnie o godzinie 11:45 odbija status Przerwa (koniec)
O godzinie 16:00 odbija status Stop

Finalnie na raporcie tego dnia wyświetlą się informacje, że pracownik był obecny, przepracował 8h czasu pracy w tym 15 min na przerwie.

2.



Status Przerwa ustawiony z ograniczeniem na 15 minut.
Pracownik przychodzi do pracy i odbija Start o godzinie 8:00.
W ciągu dnia odbija status Przerwa o godzinie 11:30.
Następnie o godzinie 12:00 odbija status Przerwa (koniec)
O godzinie 16:00 odbija status Stop

Finalnie na raporcie tego dnia wyświetlą się informacje, że pracownik był obecny ale występuje brak normy, przepracował 8h czasu pracy w tym 30 min na przerwie z czego 15 min zostało odjęte, gdyż przekroczył dozwolony czas przerwy.

3.



Status Przerwa bezpłatna pauzuje zegar czas pracy, odbicie statusu Przerwa bezpłatna (koniec) wznawia liczenie czasu pracy w ciągu dnia.

PAMIĘTEAJ - Dodatkowe statusy takie jak przerwa mogą być zgłaszane tylko w obrębie statusów głównych jakimi są Start oraz Stop.

Przydatne linki



System pozwala na dodawanie własnych statusów dodatkowych o indywidualnych nazwach. Opis jak to zrobić znajdziesz w tym artykule: Jak dodać nowy status
Jak poprawnie zgłaszać statusy w ciągu dnia: Zgłaszanie zdarzeń (statusy)

Aktualizowane na: 09/03/2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!