W inEwi osoby oznaczone tym samym tagiem domyślnie widzą wzajemnie swoje konta, w tym grafiki pracy i zgłoszone wnioski. Istnieje jednak możliwość ukrycia konkretnego pracownika dla pozostałych. W tym wypadku pracownik pozostaje widoczny jedynie dla administratorów konta.

Jak w inEwi ukryć konto pracownika?

Aby ukryć konto użytkownika przez innymi pracownikami oznaczonymi tym samym tagiem, należy:

Przejść do zakładki Zespół.
Odnaleźć wybranego pracownika na liście i kliknąć w jego nazwisko.
W karcie pracownika wybrać zakładkę Szczegóły zaawansowane.
Oznaczyć opcję "Ukryj na wszystkich listach" jako aktywną (suwak zmieni kolor na niebieski).



Aby sprawić, żeby pracownik ponownie był widoczny dla innych pracowników na liście, wystarczy dezaktywować tę opcję (suwak zmieni kolor na szary).

Uwaga! Aby móc zmieniać widoczność pracownika na liście, należy posiadać uprawnienia "Zarządzanie pracownikami" przypisane do posiadanej roli (domyślnie Administrator, Manager i Kierownik, dla pracowników w tym samym tagu).
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!