Jak dodać nowy status?
Aplikacja inEwi poza domyślnymi głównymi statusami pracy (zdarzeniami) Startoraz Stoppozwala na definiowanie własnych statusów pracy.
Standardowo na koncie zobaczysz statusy pracy:
- Start
- Stop
- Przerwa
- Przerwa bezpłatna
Przykładowe statusy pracy dodawane do inEwi:
- Wyjście prywatne,
- Wyjście służbowe,
- Projekt ABC,
- Projekt XYZ,
- Zlecenie ABC,
- Zlecenie XYZ,
- itp.
Dodatkowe statusy pracy
Jak zdefiniować własny status?
- Kliknij w
RCP
>Zadania i Statusy Pracy
- Na górze po prawej stronie kliknij przycisk
Dodaj
- Zdefiniuj nazwę statusu pracy, który będą mogli odbijać pracownicy
- Dodatkowe opcje
Zatrzymaj czas pracy
- Podczas trwania tego statusu, czas pracy zostanie zatrzymany.Ogranicz maksymalny dozwolony czas trwania
- Możesz zdefiniować maksymalny czas trwania takiego statusu.Przypisz do
- wybierz czy status ma być dostępny dla wszystkich, czy tylko dla wybranych tagów albo wybranych użytkowników.
- Po zdefiniowaniu statusu klikamy
Zapisz
.
✅ Przykład poprawnie zgłoszonych statusów:
- Godzina 08:00 - Start
- Godzina 10:00 - Status pracy A
- Godzina 12:00 - Status pracy A (koniec)
- Godzina 13:00 - Status pracy B
- Godzina 15:00 - Status pracy B (koniec)
- Godzina 16:00 - Stop
💡 Sprawdź szczegółowo jak odbijać zdarzenia: Zgłaszanie zdarzeń (statusy)
Aktualizowane na: 10/06/2025