Artykuły na: Pierwsze kroki

Jak dodać nowy status?

Aplikacja inEwi poza domyślnymi głównymi statusami pracy (zdarzeniami) Startoraz Stoppozwala na definiowanie własnych statusów pracy.


Standardowo na koncie zobaczysz statusy pracy:

  • Start
  • Stop
  • Przerwa
  • Przerwa bezpłatna


Przykładowe statusy pracy dodawane do inEwi:

  • Wyjście prywatne,
  • Wyjście służbowe,
  • Projekt ABC,
  • Projekt XYZ,
  • Zlecenie ABC,
  • Zlecenie XYZ,
  • itp.


Dodatkowe statusy pracy


Dodawanie nowego statusu pracy


Jak zdefiniować własny status?


  1. Kliknij w RCP > Zadania i Statusy Pracy
  2. Na górze po prawej stronie kliknij przycisk Dodaj
  3. Zdefiniuj nazwę statusu pracy, który będą mogli odbijać pracownicy
  4. Dodatkowe opcje
  • Zatrzymaj czas pracy - Podczas trwania tego statusu, czas pracy zostanie zatrzymany.
  • Ogranicz maksymalny dozwolony czas trwania - Możesz zdefiniować maksymalny czas trwania takiego statusu.
  • Przypisz do - wybierz czy status ma być dostępny dla wszystkich, czy tylko dla wybranych tagów albo wybranych użytkowników.
  1. Po zdefiniowaniu statusu klikamy Zapisz.


Pamiętaj, że dodatkowe statusy pracy muszą być zgłaszane w obrębie statusów głównych jakimi są Starti Stop


✅ Przykład poprawnie zgłoszonych statusów:


  • Godzina 08:00 - Start
  • Godzina 10:00 - Status pracy A
  • Godzina 12:00 - Status pracy A (koniec)
  • Godzina 13:00 - Status pracy B
  • Godzina 15:00 - Status pracy B (koniec)
  • Godzina 16:00 - Stop


💡 Sprawdź szczegółowo jak odbijać zdarzenia: Zgłaszanie zdarzeń (statusy)

Aktualizowane na: 10/06/2025