Artykuły na: Pierwsze kroki

Jak dodać nowy status?

Aplikacja inEwi poza domyślnymi głównymi statusami pracy (zdarzeniami) Start oraz Stop pozwala na definiowanie własnych statusów pracy.

Standardowo na koncie zobaczysz statusy pracy:
Start
Stop
Przerwa
Przerwa bezpłatna

Przykładowe statusy pracy dodawane do inEwi:
Wyjście prywatne,
Wyjście służbowe,
Projekt ABC,
Projekt XYZ,
Zlecenie ABC,
Zlecenie XYZ,
itp.

Dodatkowe statusy pracy





Jak zdefiniować własny status?



Kliknij w RCP > Statusy Pracy
Na górze po prawej stronie kliknij przycisk Dodaj status
Zdefiniuj nazwę statusu pracy, który będą mogli odbijać pracownicy
Dodatkowe opcje
Zatrzymaj czas pracy - Podczas trwania tego statusu, czas pracy zostanie zatrzymany.
Ogranicz maksymalny dozwolony czas trwania - Możesz zdefiniować maksymalny czas trwania takiego statusu.
Po zdefiniowaniu statusu klikamy Zapisz.

Pamiętaj, że dodatkowe statusy pracy muszą być zgłaszane w obrębie statusów głównych jakimi są Start i Stop.

✅ Przykład poprawnie zgłoszonych statusów:



Godzina 08:00 - Start
Godzina 10:00 - Status pracy A
Godzina 12:00 - Status pracy A (koniec)
Godzina 13:00 - Status pracy B
Godzina 15:00 - Status pracy B (koniec)
Godzina 16:00 - Stop

💡 Sprawdź szczegółowo jak odbijać zdarzenia: Zgłaszanie zdarzeń (statusy)

Aktualizowane na: 28/03/2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!