Dostępne metody odbijania się przez pracowników - moduł RCP
Moduł RCP jest odpowiedzialny za rejestrację czasu pracy. To właśnie dzięki niemu pracownicy mogą odbijać swoje zdarzenia w ciągu dnia.
W inEwi dajemy kilka możliwości odbijania swoich zdarzeń w pracy. Poniżej przedstawiamy je wszystkie.
Aplikacja mobilna zmieniająca tablety i smartfony w profesjonalne rejestratory czasu pracy.
System inEwi tworzy unikalne karty QR dla każdego pracownika dodanego do systemu. Karty można łatwo wydrukować i rozdać pracownikom. Pracownicy zbliżają swoje karty QR do urządzenia, na którym jest zainstalowana aplikacja inEwi RCP. System automatycznie rozpoznaje pracownika na podstawie zeskanowanego kodu QR oraz twarzy (opcjonalnie).
Wykorzystując metody sztucznej inteligencji, inEwi rozpoznaje twarz danego użytkownika przypisanego do karty QR (opcjonalnie). Rozpoznawanie twarzy i wykrywanie nadużyć (AI)

Aplikacja inEwi RCP oferuje szereg ustawień, które pozwalają dostosować jej działanie do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Poniżej przedstawimy dostępne opcje, które może skonfigurować według indywidualnych potrzeb (ustawienia dostępne są po kliknięciu ikony koła zębatego w lewym dolnym rogu aplikacji):
Nazwa urządzenia: możemy nadać indywidualną nazwę każdemu urządzeniu mobilnemu, które pełni rolę czytnika. Nazwa urządzenia jest dodatkowo wyświetlana przy każdym zdarzeniu odbitym przez pracownika w wersji webowej,
Wybór kamery - aplikacja pozwala na wybór odpowiedniej kamery (przednia lub tylna) do odczytu kart z kodem QR.
Czas wyświetlania podsumowania - możemy określić, przez jaki czas na ekranie będzie wyświetlane podsumowanie dotyczące zapisanego zdarzenia (np. rozpoczęcie pracy, przerwa).
Tryby usypiania/hibernacji - aplikacja oferuje różne tryby oszczędzania energii, które pozwalają na dostosowanie jej działania do indywidualnych preferencji użytkownika.
Przejście do uprawnień aplikacji - ta opcja dotyczy przejścia bezpośrednio do ustawień urządzenia, gdzie użytkownik może zarządzać uprawnieniami przyznanymi aplikacji, dzięki temu, można łatwo skonfigurować dostęp aplikacji (np. do kamery, lokalizacji).
Wersja aplikacji - w ustawieniach aplikacji zawsze widoczna jest aktualnie używana na urządzeniu wersja aplikacji. Pamiętaj, sprawdzaj dostępność nowych wersji w sklepach Google Play lub App Store. Regularne aktualizacje aplikacji inEwi RCP na urządzeniu zapewniają dostęp do najnowszych funkcji i poprawek.
Opcje dodatkowe:
Samouczek - krótka instrukcja obsługi, która krok po kroku przeprowadzi użytkownika przez najważniejsze kroki do wykonania podczas odbicia.
Lokalizacja - opcja, która pozwala na wyświetlenie bieżącej lokalizacji urządzenia.
Tryb nocny - w trybie nocnym ekran emituje białą poświatę ułatwiającą identyfikację. Zlecany w ciemnych pomieszczeniach.
Android - Sklep Play
iOS - App Store
Na urządzeniu mobilnym typu tablet/smartphone zainstaluj aplikację mobilną o nazwie inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy.
Po zalogowaniu się jednorazowo danymi głównego administratora, menadżera lub kierownika, aplikacja jest gotowa do odczytu kart QR.
💡 Wymagania techniczne urządzeń mobilnych do rejestracji czasu pracy?
💡 Sprawdź jak wydrukować karty QR - Drukowanie kart QR
Indywidualna aplikacja mobilna dla pracowników.
Pracownik, korzystając z dedykowanej aplikacji mobilnej, może w prosty sposób:
Zgłaszać zdarzenia Start i Stop oraz dodatkowe: Rozpoczynać i kończyć swoją pracę jednym kliknięciem.
Sprawdzać swój grafik - Zawsze mieć wgląd w aktualny plan pracy.
Przeglądać notatki do grafiku - Zapoznawać się z dodatkowymi informacjami dotyczącymi swoich zmian.
Składać wnioski - Samodzielnie przesyłać wnioski np. wniosek o urlop.
Przejrzeć swój raport - Sprawdzić podsumowanie przepracowanych godzin.
Wyświetlić kartę QR - Odbić się za pomocą wyświetlonej karty.
Powiadomienia - Włączyć/wyłączyć powiadomienia dotyczące grafików i statusu rozpatrzenia wniosków.

Android - Sklep Play
iOS - App Store
Aplikacja webowa (Komputer PC lub Laptop).
To rozwiązanie dedykowane dla tych, którzy preferują pracę przy komputerze lub chcą mieć dostęp do pełnej funkcjonalności systemu z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu.
Wersja przeglądarkowa aplikacji daje dodatkowe możliwości dla pracowników. Oprócz wygodnej aplikacji mobilnej, inEwi oferuje również wersję przeglądarkową. To rozwiązanie zapewnia jeszcze większą elastyczność w zarządzaniu czasem pracy, zwłaszcza dla tych, którzy zarządzają swoimi pracownikami (kierownik, menadżer, administrator).
Wersja przeglądarkowa aplikacji inEwi umożliwia także:
Dodawanie i edycję pracowników: uzupełniamy podstawowe dane osobowe, kontaktowe, formę zatrudnienia, limity urlopowe, stawki godzinowe. Jak dodać/aktywować konto pracowników?.
Tworzenie i zarządzanie strukturą firmy: definiowanie poziomów dostępu do systemu dla poszczególnych użytkowników (Administrator/Kierownik/Menadżer/Pracownik) Jak nadawać uprawnienia? Tagi i Role.
Szeroki wybór raportów: dostęp do szczegółowych raportów dotyczących czasu pracy, obecności, karty ewidencji czasu pracy i sumarycznych - możliwość tworzenia raportów dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Raport Obecności/Szczegółowy - moduł RCP | Raport Ewidencji czasu pracy/sumaryczny pracy - moduł RCP
Zarządzanie grafikami: tworzenie, edycja, usuwanie grafiku pracy.
Publikowanie grafików^: udostępnianie grafików pracownikom, zapewniając im wgląd w swoje harmonogramy. Moduł Grafiki pracy - Kalendarz.
Zarządzanie wnioskami^: dodanie, edycja, usunięcie wniosku. Przeglądaj i zatwierdzaj wnioski pracowników dotyczące urlopów, delegacji i innych form nieobecności lub wniosków dowolnych (informacyjne). Moduł Wnioski
Eksporty i wydruki.
Funkcjonalności zaawansowane (dostępne dla administratorów): zarządzanie płatnościami, centrum powiadomień, automatyzacje, indywidualna konfiguracja dodatkowych opcji dotyczących wszystkich modułów. Plan i płatności
Komunikacja: pracownicy mogą swobodnie komunikować się miedzy sobą, korzystając z czatu wewnętrznego.
Wsparcie techniczne (dostępne dla administratorów): Zespół inEwi zapewnia profesjonalne wsparcie techniczne w razie jakichkolwiek pytań lub problemów. Ikona czatu znajduje się w prawym dolnym rogu strony.
^(rola Administrator, Kierownik, Menadżer).

Aplikacja webowa (Komputer PC lub Laptop).
Strona internetowa zamieniająca komputer w Rejestrator Czasu Pracy. Pozwala na odbijanie się pracowników przy użyciu karty QR.
Strona symuluje działanie naszej mobilnej aplikacji inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy.
Do skanowania kart QR wymagana jest kamera internetowa.
Tryb Kiosku można uruchomić klikając RCP na górnym pasku, następnie wystarczy wybrać Tryb Kiosku.
💡 Pamiętaj, aby przy pierwszym uruchomieniu zezwolić na dostęp przeglądarce do kamery.
Tryb Kiosk może zostać uruchomiony przez osobę z rolą Administrator, Kierownik, Menadżer.

Dostępne metody rejestracji czasu pracy
W inEwi dajemy kilka możliwości odbijania swoich zdarzeń w pracy. Poniżej przedstawiamy je wszystkie.
📱 inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy
Aplikacja mobilna zmieniająca tablety i smartfony w profesjonalne rejestratory czasu pracy.
System inEwi tworzy unikalne karty QR dla każdego pracownika dodanego do systemu. Karty można łatwo wydrukować i rozdać pracownikom. Pracownicy zbliżają swoje karty QR do urządzenia, na którym jest zainstalowana aplikacja inEwi RCP. System automatycznie rozpoznaje pracownika na podstawie zeskanowanego kodu QR oraz twarzy (opcjonalnie).
Wykorzystując metody sztucznej inteligencji, inEwi rozpoznaje twarz danego użytkownika przypisanego do karty QR (opcjonalnie). Rozpoznawanie twarzy i wykrywanie nadużyć (AI)

Aplikacja inEwi RCP oferuje szereg ustawień, które pozwalają dostosować jej działanie do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Poniżej przedstawimy dostępne opcje, które może skonfigurować według indywidualnych potrzeb (ustawienia dostępne są po kliknięciu ikony koła zębatego w lewym dolnym rogu aplikacji):
Nazwa urządzenia: możemy nadać indywidualną nazwę każdemu urządzeniu mobilnemu, które pełni rolę czytnika. Nazwa urządzenia jest dodatkowo wyświetlana przy każdym zdarzeniu odbitym przez pracownika w wersji webowej,
Wybór kamery - aplikacja pozwala na wybór odpowiedniej kamery (przednia lub tylna) do odczytu kart z kodem QR.
Czas wyświetlania podsumowania - możemy określić, przez jaki czas na ekranie będzie wyświetlane podsumowanie dotyczące zapisanego zdarzenia (np. rozpoczęcie pracy, przerwa).
Tryby usypiania/hibernacji - aplikacja oferuje różne tryby oszczędzania energii, które pozwalają na dostosowanie jej działania do indywidualnych preferencji użytkownika.
Przejście do uprawnień aplikacji - ta opcja dotyczy przejścia bezpośrednio do ustawień urządzenia, gdzie użytkownik może zarządzać uprawnieniami przyznanymi aplikacji, dzięki temu, można łatwo skonfigurować dostęp aplikacji (np. do kamery, lokalizacji).
Wersja aplikacji - w ustawieniach aplikacji zawsze widoczna jest aktualnie używana na urządzeniu wersja aplikacji. Pamiętaj, sprawdzaj dostępność nowych wersji w sklepach Google Play lub App Store. Regularne aktualizacje aplikacji inEwi RCP na urządzeniu zapewniają dostęp do najnowszych funkcji i poprawek.
Opcje dodatkowe:
Samouczek - krótka instrukcja obsługi, która krok po kroku przeprowadzi użytkownika przez najważniejsze kroki do wykonania podczas odbicia.
Lokalizacja - opcja, która pozwala na wyświetlenie bieżącej lokalizacji urządzenia.
Tryb nocny - w trybie nocnym ekran emituje białą poświatę ułatwiającą identyfikację. Zlecany w ciemnych pomieszczeniach.
Pobierz aplikację inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy:
Android - Sklep Play
iOS - App Store
Na urządzeniu mobilnym typu tablet/smartphone zainstaluj aplikację mobilną o nazwie inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy.
Po zalogowaniu się jednorazowo danymi głównego administratora, menadżera lub kierownika, aplikacja jest gotowa do odczytu kart QR.
💡 Wymagania techniczne urządzeń mobilnych do rejestracji czasu pracy?
💡 Sprawdź jak wydrukować karty QR - Drukowanie kart QR
📱 inEwi - Grafik Pracy, Rejestracja Czasu i Urlopy
Indywidualna aplikacja mobilna dla pracowników.
Pracownik, korzystając z dedykowanej aplikacji mobilnej, może w prosty sposób:
Zgłaszać zdarzenia Start i Stop oraz dodatkowe: Rozpoczynać i kończyć swoją pracę jednym kliknięciem.
Sprawdzać swój grafik - Zawsze mieć wgląd w aktualny plan pracy.
Przeglądać notatki do grafiku - Zapoznawać się z dodatkowymi informacjami dotyczącymi swoich zmian.
Składać wnioski - Samodzielnie przesyłać wnioski np. wniosek o urlop.
Przejrzeć swój raport - Sprawdzić podsumowanie przepracowanych godzin.
Wyświetlić kartę QR - Odbić się za pomocą wyświetlonej karty.
Powiadomienia - Włączyć/wyłączyć powiadomienia dotyczące grafików i statusu rozpatrzenia wniosków.

Pobierz aplikację pracowniczą inEwi - Grafik Pracy, Rejestracja Czasu i Urlopy:
Android - Sklep Play
iOS - App Store
💻 Zegar czasu pracy
Aplikacja webowa (Komputer PC lub Laptop).
To rozwiązanie dedykowane dla tych, którzy preferują pracę przy komputerze lub chcą mieć dostęp do pełnej funkcjonalności systemu z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu.
Wersja przeglądarkowa aplikacji daje dodatkowe możliwości dla pracowników. Oprócz wygodnej aplikacji mobilnej, inEwi oferuje również wersję przeglądarkową. To rozwiązanie zapewnia jeszcze większą elastyczność w zarządzaniu czasem pracy, zwłaszcza dla tych, którzy zarządzają swoimi pracownikami (kierownik, menadżer, administrator).
Wersja przeglądarkowa aplikacji inEwi umożliwia także:
Dodawanie i edycję pracowników: uzupełniamy podstawowe dane osobowe, kontaktowe, formę zatrudnienia, limity urlopowe, stawki godzinowe. Jak dodać/aktywować konto pracowników?.
Tworzenie i zarządzanie strukturą firmy: definiowanie poziomów dostępu do systemu dla poszczególnych użytkowników (Administrator/Kierownik/Menadżer/Pracownik) Jak nadawać uprawnienia? Tagi i Role.
Szeroki wybór raportów: dostęp do szczegółowych raportów dotyczących czasu pracy, obecności, karty ewidencji czasu pracy i sumarycznych - możliwość tworzenia raportów dostosowanych do indywidualnych potrzeb. Raport Obecności/Szczegółowy - moduł RCP | Raport Ewidencji czasu pracy/sumaryczny pracy - moduł RCP
Zarządzanie grafikami: tworzenie, edycja, usuwanie grafiku pracy.
Publikowanie grafików^: udostępnianie grafików pracownikom, zapewniając im wgląd w swoje harmonogramy. Moduł Grafiki pracy - Kalendarz.
Zarządzanie wnioskami^: dodanie, edycja, usunięcie wniosku. Przeglądaj i zatwierdzaj wnioski pracowników dotyczące urlopów, delegacji i innych form nieobecności lub wniosków dowolnych (informacyjne). Moduł Wnioski
Eksporty i wydruki.
Funkcjonalności zaawansowane (dostępne dla administratorów): zarządzanie płatnościami, centrum powiadomień, automatyzacje, indywidualna konfiguracja dodatkowych opcji dotyczących wszystkich modułów. Plan i płatności
Komunikacja: pracownicy mogą swobodnie komunikować się miedzy sobą, korzystając z czatu wewnętrznego.
Wsparcie techniczne (dostępne dla administratorów): Zespół inEwi zapewnia profesjonalne wsparcie techniczne w razie jakichkolwiek pytań lub problemów. Ikona czatu znajduje się w prawym dolnym rogu strony.
^(rola Administrator, Kierownik, Menadżer).

💻 Tryb Kiosku
Aplikacja webowa (Komputer PC lub Laptop).
Strona internetowa zamieniająca komputer w Rejestrator Czasu Pracy. Pozwala na odbijanie się pracowników przy użyciu karty QR.
Strona symuluje działanie naszej mobilnej aplikacji inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy.
Do skanowania kart QR wymagana jest kamera internetowa.
Tryb Kiosku można uruchomić klikając RCP na górnym pasku, następnie wystarczy wybrać Tryb Kiosku.
💡 Pamiętaj, aby przy pierwszym uruchomieniu zezwolić na dostęp przeglądarce do kamery.
Tryb Kiosk może zostać uruchomiony przez osobę z rolą Administrator, Kierownik, Menadżer.

Aktualizowane na: 13/01/2025