Komunikat - Nie rozpoznano kodu QR
Komunikat ten może występować podczas odbijania się kartą QR w aplikacji inEwi RCP (tablet/smartphone) oraz w Trybie Kiosku (przeglądarka PC).
Jeśli pracownik zgłasza taki komunikat oznacza to, że w tagu, do którego pracownik należy lub indywidualnie w karcie edycji, ma wyłączoną możliwość zgłaszania zdarzeń kartą QR w aplikacji mobilnej RCP i/lub trybu kiosku.
Na widoku Zespół, po lewej stronie wyszukaj w filtrach tag, do którego należy pracownik. Najedź kursorem na jego nazwę i kliknij w ikonę trzech kropek > Edytuj

Zwróć uwagę na to, czy ustawienie pozwala pracownikom w tym tagu na zgłaszanie zdarzeń za pomocą (zaznaczone w ramce na czerwono dwie opcje):
inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy - tablet lub smartphone jako rejestrator,
Tryb Kiosku - komputer z kamerą internetową jako rejestrator.
Jeśli są wyłączone - włącz je w zależności od wybranej metody jaką pracownicy mają się odbijać.
Na widoku Zespół kliknij w wybranego pracownika, u którego występuje ten alert. W sekcji Zaawansowane sprawdź ustawienia dla:

Aplikacja - inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy - tablet lub smartphone jako rejestrator,
Tryb Kiosku - komputer z kamerą internetową jako rejestrator.
Jeśli suwak jest włączony (ustawiony na prawą stronę) pracownik będzie mógł bez przeszkód odbijać się kartą QR. Jeśli nie, możesz go włączyć.
💡 Jeśli wcześniej w tagu, do którego należy ten pracownik opcje zostały włączone, to przy zaznaczonej funkcji Przejmij z tagów suwaki również będą włączone.
Aby indywidualnie dopasować ustawienie dla konkretnego pracownika, wyłącz opcję Przejmij z tagów i przełącznikiem po prawej stronie włącz lub wyłącz możliwość odbijania się kartą QR dla poszczególnych metod.
Nie rozpoznano kodu QR
Jeśli pracownik zgłasza taki komunikat oznacza to, że w tagu, do którego pracownik należy lub indywidualnie w karcie edycji, ma wyłączoną możliwość zgłaszania zdarzeń kartą QR w aplikacji mobilnej RCP i/lub trybu kiosku.
Włączenie uprawnienia do odbijania się
🟩 Tagi
Na widoku Zespół, po lewej stronie wyszukaj w filtrach tag, do którego należy pracownik. Najedź kursorem na jego nazwę i kliknij w ikonę trzech kropek > Edytuj

Zwróć uwagę na to, czy ustawienie pozwala pracownikom w tym tagu na zgłaszanie zdarzeń za pomocą (zaznaczone w ramce na czerwono dwie opcje):
inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy - tablet lub smartphone jako rejestrator,
Tryb Kiosku - komputer z kamerą internetową jako rejestrator.
Jeśli są wyłączone - włącz je w zależności od wybranej metody jaką pracownicy mają się odbijać.
👥 Karta pracownika
Na widoku Zespół kliknij w wybranego pracownika, u którego występuje ten alert. W sekcji Zaawansowane sprawdź ustawienia dla:

Aplikacja - inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy - tablet lub smartphone jako rejestrator,
Tryb Kiosku - komputer z kamerą internetową jako rejestrator.
Jeśli suwak jest włączony (ustawiony na prawą stronę) pracownik będzie mógł bez przeszkód odbijać się kartą QR. Jeśli nie, możesz go włączyć.
💡 Jeśli wcześniej w tagu, do którego należy ten pracownik opcje zostały włączone, to przy zaznaczonej funkcji Przejmij z tagów suwaki również będą włączone.
Aby indywidualnie dopasować ustawienie dla konkretnego pracownika, wyłącz opcję Przejmij z tagów i przełącznikiem po prawej stronie włącz lub wyłącz możliwość odbijania się kartą QR dla poszczególnych metod.
Aktualizowane na: 29/03/2023
Dziękuję!