Komunikat ten może występować podczas odbijania się kartą QR w aplikacji inEwi RCP (tablet/smartphone) oraz w trybie KIOSK (przeglądarka PC).

Nie rozpoznano kodu QR

Jeśli pracownik zgłasza taki komunikat oznacza to, że w tagu, do którego pracownik należy lub indywidualnie w karcie edycji, ma wyłączoną możliwość zgłaszania zdarzeń kartą QR w aplikacji mobilnej RCP i/lub trybu kiosku.

Włączenie uprawnienia do odbijania się

🟩 Tagi
Na widoku Zespół, po lewej stronie wyszukaj w filtrach tag, do którego należy pracownik. Najedź kursorem na jego nazwę i kliknij w ikonę trzech kropek > Edytuj



Zwróć uwagę na to czy ustawienie pozwala pracownikom w tym tagu na zgłaszanie zdarzeń za pomocą aplikacji inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy oraz Tryb Kiosku (zaznaczone w ramce na czerwono dwie opcje). Jeśli są wyłączone - włącz je.

👥 Karta pracownika

Na widoku Zespół kliknij w wybranego pracownika, u którego występuje ten alert. W sekcji Szczegóły zaawansowane sprawdź ustawienia, czy są włączone opcje Przejmij z tagów przy pozycjach:
Aplikacja - inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy
Tryb Kiosku
Jeśli tak, system pokazuje przełącznik po prawej stronie czy pracownik może się odbijać w ten sposób (przełącznik skierowany w prawo), czy nie może (przełącznik skierowany w lewo).



Jeśli chcesz indywidualnie dopasować ustawienie dla pracownika wyłącz opcję Przejmij z tagów i przełącznikiem po prawej stronie włącz lub wyłącz tą możliwość odbijania się.
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!