Artykuły na: Funkcjonalności

Komunikat - Nie rozpoznano kodu QR

Komunikat ten może występować podczas odbijania się kartą QR w aplikacji inEwi RCP (tablet/smartphone) oraz w Trybie Kiosku (przeglądarka PC).

Nie rozpoznano kodu QR



Jeśli pracownik zgłasza taki komunikat oznacza to, że w tagu, do którego pracownik należy lub indywidualnie w karcie edycji, ma wyłączoną możliwość zgłaszania zdarzeń kartą QR w aplikacji mobilnej RCP i/lub trybu kiosku.

Włączenie uprawnienia do odbijania się



🟩 Tagi

Na widoku Zespół, po lewej stronie wyszukaj w filtrach tag, do którego należy pracownik. Najedź kursorem na jego nazwę i kliknij w ikonę trzech kropek > Edytuj



Zwróć uwagę na to, czy ustawienie pozwala pracownikom w tym tagu na zgłaszanie zdarzeń za pomocą (zaznaczone w ramce na czerwono dwie opcje):
inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy - tablet lub smartphone jako rejestrator,
Tryb Kiosku - komputer z kamerą internetową jako rejestrator.
Jeśli są wyłączone - włącz je w zależności od wybranej metody jaką pracownicy mają się odbijać.

👥 Karta pracownika


Na widoku Zespół kliknij w wybranego pracownika, u którego występuje ten alert. W sekcji Zaawansowane sprawdź ustawienia dla:



Aplikacja - inEwi RCP - Rejestrator Czasu Pracy - tablet lub smartphone jako rejestrator,
Tryb Kiosku - komputer z kamerą internetową jako rejestrator.
Jeśli suwak jest włączony (ustawiony na prawą stronę) pracownik będzie mógł bez przeszkód odbijać się kartą QR. Jeśli nie, możesz go włączyć.
💡 Jeśli wcześniej w tagu, do którego należy ten pracownik opcje zostały włączone, to przy zaznaczonej funkcji Przejmij z tagów suwaki również będą włączone.

Aby indywidualnie dopasować ustawienie dla konkretnego pracownika, wyłącz opcję Przejmij z tagów i przełącznikiem po prawej stronie włącz lub wyłącz możliwość odbijania się kartą QR dla poszczególnych metod.

Aktualizowane na: 29/03/2023

Czy ten artykuł był pomocny?

Podziel się swoją opinią

Anuluj

Dziękuję!