Instrukcja korzystania z inEwi dla kierowników/administratorów
Instrukcja korzystania z inEwi przez kierowników/administratorów
Każdy użytkownik, po zalogowaniu się do systemu ma możliwość podglądu i edycji danych w wyznaczonym Tagu przez administratora (w zależności od nadanych Ról).
Dodawanie grafiku
Przejdź do widoku Kalendarz
(na górnym pasku), kliknij w wybrany dzień + Grafik
i uzupełnij szczegóły grafiku. Po zapisaniu grafiku jest on zaplanowany i nadal można bez obaw dokonywać w nim poprawek. Ostatnim krokiem jest publikacja grafiku poprzez przyciśnięcie przycisku Publikuj
. Jest to jednoznaczne z zaakceptowaniem zaplanowanego grafiku i zapisaniem go. Po wykonaniu tej czynności pracownik otrzyma powiadomienie o nowym grafiku.
Kafelek z grafikiem możesz przeciągać na inne dni aby go skopiować lub całkowicie przenieść.
Grafik możesz również tworzyć na wybrane okresy dla wielu pracowników na raz kilkoma kliknięciami. W tym celu użyć kreatora grafików dostępnego pod przyciskiem + Dodaj
.
Akceptacja wniosków
Należy przejść do widoku Wnioski
(na górnym pasku), następnie kliknąć wybrany wniosek urlopowy i zaakceptować bądź odrzucić taki wniosek. O statusie rozpatrzenia pracownik zostanie poinformowany.
Edytowanie czasów zdarzeń (Start / Stop / dodatkowych)
Najprostszym sposobem na edycję godzin jest graficzny Raport obecności.
Wystarczy kliknąć w odpowiedni kafelek danego dnia przy pracowniku i poprawić zdarzenia po prawej stronie w szczegółach dnia.
Nieobecność
W sytuacji kiedy pracownik zapomniał zgłosić zdarzenia Start i Stop w ciągu dnia, a system oznaczył tą datę jako Nieobecność
, istnieje możliwość dodania zdarzeń ręcznie. Aby dodać zdarzenie wystarczy przejść do widoku Raporty
> Lista obecności
kliknąć na wybrany dzień i po prawej stronie w szczegółach dnia wybrać + Dodaj zdarzenie
.
Aktualizowane na: 04/09/2025