Zadania, projekty, etc.
W tym miejscu poznasz możliwości modułu Zadania.
Już wkrótce!
Moduł Zadania pozwala na mierzenie czasu pracy z podziałem na konkretne czynności, projekty lub zlecenia. To rozszerzenie klasycznego trybu Start i Stop, które pomaga lepiej zrozumieć, czym w danym czasie zajmował się zespół.

Zaloguj się na konto administratora.
Przejdź do Ustawień organizacji (ikona konta).
W sekcji po lewej stronie przejdź do Rejestracja czasu pracy.
Włącz Zezwól na używanie Zadań (BETA).
Przejdź do RCP > Zadania i Statusy Pracy.

Kliknij + Dodaj, a następnie wybierz Zadanie.

Podaj nazwę zadania.
Przypisz do:
Nieprzypisane - zadanie będzie dostępne tylko dla administratorów,
Użytkownik - Wybierz użytkowników, których zadanie dotyczy (nieprzypisani użytkownicy nie będą mieli możliwości wyboru, podglądu ani zgłoszenia takiego zadania),
Tagi - Wybierz tagi, w których przypisani użytkownicy będą mogli zgłosić to zdarzenie,
Każdy - Każdy użytkownik systemu będzie mógł zgłosić takie zdarzenie.



Po dodaniu zadań zobaczysz je na liście. Zwróć uwagę na szczegóły po prawej stronie, pokazują one rodzaj przypisania zadania. Po najechaniu kursorem na ikonę zobaczysz więcej szczegółów.

Kliknij ikonę zegara w prawym górnym rogu.
Wybierz zadanie z listy.
Kliknij w nazwę zadania, by rozpocząć rejestrowanie czasu.


W przypadku zgłaszania zadań nie jest konieczne zgłaszanie Start i Stop.
Informacje o czasie pracy spędzonym na zadaniach znajdziesz w raportach. Szczególnie polecamy raport Ewidencja Czasu Pracy. Dane są widoczne w osobnych kolumnach. Możesz dopasować widok raportu klikając trzy kropki w prawym górnym rogu następnie wybierając odpowiednie kolumny, z których korzystasz.

Aktualnie funkcjonalność jest dostępna w trybie BETA, co oznacza, że stale ją ulepszamy.
Już wkrótce!
Zadania
Moduł Zadania pozwala na mierzenie czasu pracy z podziałem na konkretne czynności, projekty lub zlecenia. To rozszerzenie klasycznego trybu Start i Stop, które pomaga lepiej zrozumieć, czym w danym czasie zajmował się zespół.
Jak włączyć Zadania?

Zaloguj się na konto administratora.
Przejdź do Ustawień organizacji (ikona konta).
W sekcji po lewej stronie przejdź do Rejestracja czasu pracy.
Włącz Zezwól na używanie Zadań (BETA).
Jak dodać nowe zadanie?
Przejdź do RCP > Zadania i Statusy Pracy.

Kliknij + Dodaj, a następnie wybierz Zadanie.

Podaj nazwę zadania.
Przypisz do:
Nieprzypisane - zadanie będzie dostępne tylko dla administratorów,
Użytkownik - Wybierz użytkowników, których zadanie dotyczy (nieprzypisani użytkownicy nie będą mieli możliwości wyboru, podglądu ani zgłoszenia takiego zadania),
Tagi - Wybierz tagi, w których przypisani użytkownicy będą mogli zgłosić to zdarzenie,
Każdy - Każdy użytkownik systemu będzie mógł zgłosić takie zdarzenie.



Lista dodanych zadań
Po dodaniu zadań zobaczysz je na liście. Zwróć uwagę na szczegóły po prawej stronie, pokazują one rodzaj przypisania zadania. Po najechaniu kursorem na ikonę zobaczysz więcej szczegółów.

Jak rozpocząć pracę nad zadaniem?
Kliknij ikonę zegara w prawym górnym rogu.
Wybierz zadanie z listy.
Kliknij w nazwę zadania, by rozpocząć rejestrowanie czasu.


W przypadku zgłaszania zadań nie jest konieczne zgłaszanie Start i Stop.
Gdzie znaleźć dane o zadaniach?
Informacje o czasie pracy spędzonym na zadaniach znajdziesz w raportach. Szczególnie polecamy raport Ewidencja Czasu Pracy. Dane są widoczne w osobnych kolumnach. Możesz dopasować widok raportu klikając trzy kropki w prawym górnym rogu następnie wybierając odpowiednie kolumny, z których korzystasz.

Aktualnie funkcjonalność jest dostępna w trybie BETA, co oznacza, że stale ją ulepszamy.
Aktualizowane na: 22/05/2025