Artykuły na: Integracje

Integracja aplikacji inEwi z programem Enova 365

Integracja na podstawie webowej wersji Enovy 365.



Integracja inEwi z aplikacją Enova365 wymaga ustawienia w niej powiązań dla pracowników.

1.


W tym celu należy wejść w szczegóły pracownika, zakładka Kadry - pozostałe > Karty RCP i dodać nową kartę.



Numer karty będzie zarazem kodem pracownika widocznym na liście pracowników. Kod ten powinien być liczbą z zakresu 0-9999. Po wprowadzeniu kliknij OK.



2.


Po dodaniu nowej karty należy kliknąć przycisk Zapisz.



Krok dodawania karty należy powtórzyć dla każdego pracownika osobno!

Gdy każdy z pracowników ma dodaną kartę, możemy przejść dalej i przygotować dane pracowników do eksportu.

3.


Aby tego dokonać należy przejść do ustawień listy pracowników Lista na górnym pasku > Zaawansowane > Organizuj listę



4.


Import do systemu inEwi wymaga wybrania kolumn:
Imie
Nazwisko
Kod
PESEL - opcjonalnie



5.


W kolejnym kroku należy przejść do opcji eksportu listy. Kliknij Lista na górnym pasku > Lista > Eksportuj...



6.


Wybieramy eksport do .xls i zakres danych oraz tryb eksportu, zawierający nagłówki umożliwiające późniejszy import - dokładnie tak jak na scr poniżej.



Kliknij w Następny na górze i na koniec klikamy eksportuj w celu pobrania przygotowanego pliku.

7.


Eksport danych RCP z systemu inEwi odbywa się poprzez "Czytniki RCP" definiowane w systemie Enova365. Aby dodać nowy czytnik dla inEwi należy przejść do ustawień, zakładka Kalendarze > RCP > Nowy czytnik RCP.



8.


Uzupełniamy pola w następujący sposób:
w polu Nazwa podajemy nazwę identyfikującą nowy czytnik np. "inEwi",
w polu Format wpisujemy "XXXNNNNRRRRMMDDhhmmOO" - dokładnie taki format, zalecamy jego skopiowanie i wklejenie.
w sekcji Kody w polu Wejścia podajemy 20, a w polu Wyjścia 30.

Szczegółowe dane o uzupełnianych pola można znaleźć w dokumentacji programu Enova365 pod adresem: https://dok.enova365.pl/Topic/30942



9.


Kolejnym etapem jest włączenie integracji w aplikacji inEwi. W tym celu bezpośrednio w inEwi przechodzimy do Ustawień organizacji (prawy górny róg aplikacji webowej), sekcja po lewej Integracje i klikamy Włącz dla kafelka programu Enova365.



10.


Teraz przechodzimy do widoku listy pracowników i klikamy przycisk Importuj, a następnie wybieramy Z Enova.



Na widoku wyboru pliku przesyłamy plik z listą pracowników, który wcześnej został wyeksportowany z programu Enova365 i klikamy Dalej.

Pojawia nam się podgląd importowanych danych, gdzie możemy wybrać dane jakich pracowników chcemy zaimportować. W przypadku pracowników, których Kod lub PESEL był już dodany w systemie inEwi pojawi się informacja o połączeniu kont. W takim przypadku nie zostanie utworzony nowy pracownik tylko jego dane zostaną zaktualizowane o te z importowanego pliku. Na koniec klikamy Importuj.

W sytuacji kiedy konto inEwi masz już aktywne, a na nim pracowników, sprawdź czy mają wpisane w kartach PESEL. Jeśli tak, wystarczy aby w Enovie365 również były wprowadzone te same numery, dzięki czemu zaktualizujesz obecnym pracownikom Kod w karcie jako ID pracownika potrzebny do integracji.

Ostatnia opcja to wprowadzenie w inEwi w kartach pracowników ręcznie te same kody, które wprowadzone zostały w Enova365 - uważaj na literówki żeby się nie pomylić

11.


W celu eksportu danych RCP z aplikacji inEwi do Enova365 należy przejść do widoku Raporty, a następnie wybrać pracowników, których dane mają zostać przesłane i kliknąć przycisk Eksport > Do Enova.



12.


W programie Enova365 w celu importu wygenerowanych z inEwi danych RCP, na widoku listy pracowników (po lewej stronie: Kadry i płace > Kadry > Pracownicy) klikamy Czynności, a następnie wybieramy opcję Pracownicy > Import RCP.



13.


W polu Czytnik RCP wybieramy nazwę wcześniej zdefiniowanego przez nas czytnika "inEwi".
Wskazujemy ścieżkę (IMPORT ZAPISÓW Z PLIKU) wyeksportowanego z aplikacji inEwi pliku, po czym klikamy Zapisz.



14.


Teraz możemy przejść do widoku Dane RCP i zweryfikować przesłane dane.

Aktualizowane na: 19/09/2024