Integracja aplikacji inEwi z programem Enova 365
Integracja na podstawie webowej wersji Enovy 365.
Integracja inEwi z aplikacją Enova365 wymaga ustawienia w niej powiązań dla pracowników.
1.
W tym celu należy wejść w szczegóły pracownika, zakładka Kadry - pozostałe
> Karty RCP
i dodać nową kartę.
Numer karty będzie zarazem kodem pracownika widocznym na liście pracowników. Kod ten powinien być liczbą z zakresu 0-9999. Po wprowadzeniu kliknij OK
.
2.
Po dodaniu nowej karty należy kliknąć przycisk Zapisz
.
Gdy każdy z pracowników ma dodaną kartę, możemy przejść dalej i przygotować dane pracowników do eksportu.
3.
Aby tego dokonać należy przejść do ustawień listy pracowników Lista
na górnym pasku > Zaawansowane
> Organizuj listę
4.
Import do systemu inEwi wymaga wybrania kolumn:
Imie
Nazwisko
Kod
PESEL
- opcjonalnie
5.
W kolejnym kroku należy przejść do opcji eksportu listy. Kliknij Lista
na górnym pasku > Lista
> Eksportuj...
6.
Wybieramy eksport do .xls i zakres danych oraz tryb eksportu, zawierający nagłówki umożliwiające późniejszy import - dokładnie tak jak na scr poniżej.
Kliknij w Następny
na górze i na koniec klikamy eksportuj
w celu pobrania przygotowanego pliku.
7.
Eksport danych RCP z systemu inEwi odbywa się poprzez "Czytniki RCP" definiowane w systemie Enova365. Aby dodać nowy czytnik dla inEwi należy przejść do ustawień, zakładka Kalendarze
> RCP
> Nowy czytnik RCP
.
8.
Uzupełniamy pola w następujący sposób:
- w polu
Nazwa
podajemy nazwę identyfikującą nowy czytnik np. "inEwi", - w polu
Format
wpisujemy "XXXNNNNRRRRMMDDhhmmOO" - dokładnie taki format, zalecamy jego skopiowanie i wklejenie. - w sekcji
Kody
w poluWejścia
podajemy 20, a w poluWyjścia
30.
Szczegółowe dane o uzupełnianych pola można znaleźć w dokumentacji programu Enova365 pod adresem: https://dok.enova365.pl/Topic/30942
9.
Kolejnym etapem jest włączenie integracji w aplikacji inEwi. W tym celu bezpośrednio w inEwi przechodzimy do Ustawień organizacji
(prawy górny róg aplikacji webowej), sekcja po lewej Integracje
i klikamy Włącz
dla kafelka programu Enova365.
10.
Teraz przechodzimy do widoku listy pracowników i klikamy przycisk Importuj
, a następnie wybieramy Z Enova
.
Na widoku wyboru pliku przesyłamy plik z listą pracowników, który wcześnej został wyeksportowany z programu Enova365 i klikamy Dalej
.
Pojawia nam się podgląd importowanych danych, gdzie możemy wybrać dane jakich pracowników chcemy zaimportować. W przypadku pracowników, których Kod lub PESEL był już dodany w systemie inEwi pojawi się informacja o połączeniu kont. W takim przypadku nie zostanie utworzony nowy pracownik tylko jego dane zostaną zaktualizowane o te z importowanego pliku. Na koniec klikamy Importuj
.
Kod
w karcie jako ID pracownika
potrzebny do integracji.Ostatnia opcja to wprowadzenie w inEwi w kartach pracowników ręcznie te same kody, które wprowadzone zostały w Enova365 - uważaj na literówki żeby się nie pomylić
11.
W celu eksportu danych RCP z aplikacji inEwi do Enova365 należy przejść do widoku Raporty
, a następnie wybrać pracowników, których dane mają zostać przesłane i kliknąć przycisk Eksport
> Do Enova
.
12.
W programie Enova365 w celu importu wygenerowanych z inEwi danych RCP, na widoku listy pracowników (po lewej stronie: Kadry i płace > Kadry > Pracownicy) klikamy Czynności
, a następnie wybieramy opcję Pracownicy
> Import RCP
.
13.
- W polu
Czytnik RCP
wybieramy nazwę wcześniej zdefiniowanego przez nas czytnika "inEwi". - Wskazujemy ścieżkę (
IMPORT ZAPISÓW Z PLIKU
) wyeksportowanego z aplikacji inEwi pliku, po czym klikamyZapisz
.
14.
Teraz możemy przejść do widoku Dane RCP
i zweryfikować przesłane dane.
Aktualizowane na: 19/09/2024