Funkcjonalność ta pozwala na zgłoszenie prośby o uzupełnienie, edycję, lub usunięcie zdarzenia (statusu) z systemu.

Uruchomienie funkcji zgłaszania zmian zdarzeń przez pracowników

Funkcja jest domyślnie wyłączona, aby ją włączyć postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Przejdź do widoku Ustawienia, następnie przełącz się na zakładkę Rejestracja czasu pracy. Zaznacz checkbox obok "Zezwól na zgłaszanie próśb o zmianę zdarzeń" i kliknij zielony przycisk "Zapisz" na samym dole.

Ustawienia > Rejestracja czasu pracy

Od tej pory pracownicy będą mogli zgłosić sugestię do zmiany zdarzeń.

Funkcjonalność dostępna jest tylko z poziomu przeglądarki internetowej.

Zgłoś zmianę

Na widoku RCP > Zdarzenia lub raportach, pracownik może kliknąć w wybrany status i uzupełnić szczegóły dotyczące zmiany tego zdarzenia.

Widok RCP > Zdarzenia

Zgłaszanie edycji lub usunięcia odbitej godziny

Każdorazowo podczas zgłaszania takich zmian, pracownik w notatce (wymagana) powinien uzasadnić swoje zgłoszenie.

Osoba uprawniona zobaczy powiadomienie w systemie w postaci czerwonego dzwonka w prawym górnym rogu (po kliknięciu wyświetlą się szczegóły). Również takiego dnia na Raporcie Obecności będzie widoczny alert w postaci trójkąta. Po kliknięciu w trójkąt, wyświetli się komunikat "Rozpatrz zmianę" oraz godzina w kolorze żółtym do zaakceptowania lub odrzucenia.



Po kliknięciu w godzinę, pokażą się wszystkie szczegóły dotyczące zmiany, wraz z notatką od pracownika.



Ostatnim krokiem jest zaakceptowanie lub odrzucenie takiej zmiany.
Wszystkie akcje zapisywane są w historii modyfikacji zdarzenia i w każdej chwili można je podejrzeć.
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!