Uprawnienia w aplikacji inEwi są jedną z kluczowych funkcjonalności. Pozwalają one na zdefiniowanie z jakich funkcji aplikacji mogą korzystać inni użytkownicy.
Uprawnienia
Aplikacja inEwi domyślnie posiada zdefiniowane kilka typów uprawnień:
Użytkownik,
Użytkownik zaawansowany,
Księgowość,
Kierownik,
Administrator.
Aby poznać zakres możliwości każdego z domyślnych uprawnień:
Przejdź do ustawień aplikacji.
Wybierz kategorię UPRAWNIENIA.
Najedź kursorem myszy na wybrane uprawnienie i kliknij w ikonę oka.
Definiowanie własnych uprawnień
Główny administrator konta w inEwi (oraz osoby, które otrzymały takie uprawnienie) mogą definiować własne, inne niż domyślne uprawnienia. Aby to zrobić:
Przejdź do ustawień aplikacji.
Wybierz kategorię UPRAWNIENIA.
Kliknij niebieski przycisk „Dodaj nowy typ uprawnienia” lub kliknij w ikonę kopiowania na wybranym uprawnieniu.
Nazwij oraz uzupełnij opis (opcjonalnie) nowego uprawnienia.
Każdy zaznaczony checkbox oznacza, że osoba, która otrzyma to uprawnienie będzie miała dostęp do wybranej funkcjonalności w inEwi.
Po zakończeniu kliknij ZAPISZ.
Możesz kopiować uprawnienia, a następnie edytować je według własnych potrzeb. Wystarczy, że klikniesz w ikonę kopiowania po najechaniu kursorem na uprawnienie.
Przypisanie uprawnień użytkownikom
Po stworzeniu nowego uprawnienia, należy przypisać je pracownikowi, aby to zrobić:
Przejdź do widoku PRACOWNICY.
Najedź kursorem myszy na wybranego pracownika.
Kliknij w ikonę ołówka.
W panelu edycji wybierz kategorię UPRAWNIENIA.
Lewa kolumna to dostępne domyślne i samodzielnie zdefiniowane uprawnienia. Prawa natomiast to zakres uprawnień do jakich działów pracownik będzie miał wgląd (domyślnie tylko do siebie).
Wybierz dane uprawnienie oraz działy w jakich to uprawnienie ma obowiązywać.
Kliknij zielony przycisk ZAPISZ.
Uwaga! Uprawnienia możemy przypisać włącznie użytkownikowi inEwi, który posiada przypisany adres e-mail w systemie.
⚠ Uwaga! Uprawnienie head-admina konta (założyciela), jest uprawnieniem nadrzędnym nad wszystkimi pozostałymi i nie można go zmienić lub odebrać.
Uprawnienia
Aplikacja inEwi domyślnie posiada zdefiniowane kilka typów uprawnień:
Użytkownik,
Użytkownik zaawansowany,
Księgowość,
Kierownik,
Administrator.
Aby poznać zakres możliwości każdego z domyślnych uprawnień:
Przejdź do ustawień aplikacji.
Wybierz kategorię UPRAWNIENIA.
Najedź kursorem myszy na wybrane uprawnienie i kliknij w ikonę oka.
Definiowanie własnych uprawnień
Główny administrator konta w inEwi (oraz osoby, które otrzymały takie uprawnienie) mogą definiować własne, inne niż domyślne uprawnienia. Aby to zrobić:
Przejdź do ustawień aplikacji.
Wybierz kategorię UPRAWNIENIA.
Kliknij niebieski przycisk „Dodaj nowy typ uprawnienia” lub kliknij w ikonę kopiowania na wybranym uprawnieniu.
Nazwij oraz uzupełnij opis (opcjonalnie) nowego uprawnienia.
Każdy zaznaczony checkbox oznacza, że osoba, która otrzyma to uprawnienie będzie miała dostęp do wybranej funkcjonalności w inEwi.
Po zakończeniu kliknij ZAPISZ.
Możesz kopiować uprawnienia, a następnie edytować je według własnych potrzeb. Wystarczy, że klikniesz w ikonę kopiowania po najechaniu kursorem na uprawnienie.
Przypisanie uprawnień użytkownikom
Po stworzeniu nowego uprawnienia, należy przypisać je pracownikowi, aby to zrobić:
Przejdź do widoku PRACOWNICY.
Najedź kursorem myszy na wybranego pracownika.
Kliknij w ikonę ołówka.
W panelu edycji wybierz kategorię UPRAWNIENIA.
Lewa kolumna to dostępne domyślne i samodzielnie zdefiniowane uprawnienia. Prawa natomiast to zakres uprawnień do jakich działów pracownik będzie miał wgląd (domyślnie tylko do siebie).
Wybierz dane uprawnienie oraz działy w jakich to uprawnienie ma obowiązywać.
Kliknij zielony przycisk ZAPISZ.
Uwaga! Uprawnienia możemy przypisać włącznie użytkownikowi inEwi, który posiada przypisany adres e-mail w systemie.
⚠ Uwaga! Uprawnienie head-admina konta (założyciela), jest uprawnieniem nadrzędnym nad wszystkimi pozostałymi i nie można go zmienić lub odebrać.
Opublikowane dnia: 26 / 11 / 2018