Nieprawidłowy token

Nieprawidłowy token, może pojawić się w zależności od programu pocztowego jak również od przeglądarki. Wystarczy wysłać ponownie zaproszenie (link) do pracownika i wszystko będzie działać poprawnie.

Aby wysłać zaproszenie ponownie ✅
Należy z poziomu Administratora lub innej osoby uprawnionej przejść do karty edycji pracownika (ikona ołówka na pracowniku w widoku Pracownicy), następnie w sekcji "Zaawansowane" kliknąć niebieski przycisk "Wyślij ponownie".

⚠ Jeśli przycisk nie jest dostępny
Wówczas oznacza to, że dany pracownik już raz zalogował się poprawnie na konto. W takiej sytuacji, jeśli nie pamięta hasła logowania, powinien skorzystać z funkcji Przypomnij hasło podczas logowania.

Jako pracownik należy zawsze logować się przez stronę https://inewi.pl/, nie za pomocą linku z maila.
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!