Aplikacja oferuje elastyczne metody rozliczania oraz dostosowania oferty pod własne potrzeby.
W inEwi możesz wykupić subskrypcję samodzielnie poprzez funkcjonalność PŁATNOŚCI I MODUŁY.

Płatności i moduły.

Aby wykupić subskrypcję:

Zaloguj się do aplikacji na https://inewi.pl
Przejdź do widoku PŁATNOŚCI I MODUŁY (klikamy w ikonę użytkownika w prawym górnym rogu aplikacji).
Krokiem pierwszym jest wybór pakietu, który Cię interesuje. Aktualnie oferujemy dwa rodzaje pakietów:
Darmowy – do 2 użytkowników,
Własny – elastyczny – wprowadzamy wybraną liczbę użytkowników w edytowalnym polu.
Następnie wybierz interesujące Cię moduły.
W trzecim punkcie zaznaczamy TAK jako odpowiedź na pytanie "Czy chcesz przedłużyć ważność konta?".
Do wyboru mamy dwa rodzaje subskrypcji: miesięczną oraz roczną (rabatowaną).
Ostatnim krokiem jest wybór metody płatności.
Klikamy PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI lub WYGENERUJ PROFORMĘ (w zależności od wybranej formy płatności) i postępujemy zgodnie z poleceniami.
Po zaksięgowaniu płatności subskrypcja zostanie aktywowana.

Aby zwiększyć limit pracowników:

Przejdź ponownie do widoku PŁATNOŚCI I MODUŁY.
W kroku pierwszym, w polu WŁASNE aktualną pulę użytkowników zwiększ zgodnie ze swoimi potrzebami.
Moduły pozostawiamy bez zmian.
Jeżeli nie chcemy przedłużyć ważności subskrypcji, a jedynie dokupić użytkowników do końca trwania abonamentu to na pytanie „Czy chcesz przedłużyć ważność konta?” odpowiadamy: NIE.
Wybieramy metodę płatności.
Klikamy w PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI lub WYGENERUJ PROFORMĘ (w zależności od wybranej formy płatności).

Aby dokupić dodatkowy moduł:

Przejdź ponownie do widoku PŁATNOŚCI I MODUŁY.
Jeżeli nie chcemy równocześnie dokupić nowych użytkowników, to krok pierwszy pomijamy.
Zaznaczamy moduł, która nas interesuje.
Wybieramy czy chcemy przedłużyć jednocześnie ważność konta czy też dokupić moduł do końca trwania aktualnej subskrypcji.
Wybieramy metodę płatności.
Klikamy PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI lub WYGENERUJ PROFORMĘ (w zależności od wybranej formy płatności).

Gdzie znajdę moje faktury?

Każda faktura proforma oraz faktura VAT wysyłana jest na adres e-mail konta głównego administratora. Faktury znajdziesz również w widoku PŁATNOŚCI I MODUŁY pod przyciskiem LISTA FAKTUR, znajdującym się na górnym pasku, tuż nad płatnościami.

Uwaga! Administrator systemu również wlicza się do wykupionej puli.

Uwaga! Jeżeli w trakcie trwającego abonamentu opłacisz abonament na nowy okres (miesięczny lub roczny), to w momencie zaksięgowania tej płatności obowiązywać będzie już limit użytkowników opłacony dla nowego okresu (okres ważności pozostały z poprzedniego abonamentu zostanie doliczony do nowego).
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!