Aplikacja oferuje elastyczne metody rozliczania oraz dostosowania oferty pod własne potrzeby.
W inEwi możesz wykupić subskrypcję samodzielnie poprzez funkcjonalność Płatności i moduły.

Na początku sprawdź wprowadzone dane firmy, na podstawie których wystawiona zostanie FV:
Aktualizacja danych firmy

Płatności i moduły.



Aby wykupić subskrypcję 💲
Zaloguj się do aplikacji na https://inEwi.pl
Wyłącz demo jeśli jeszcze na nim pracujesz, a następnie przejdź do widoku Płatności i moduły (kliknij w ikonę użytkownika w prawym górnym rogu aplikacji).
Krokiem pierwszym jest wybór pakietu, który Cię interesuje. Aktualnie oferujemy dwa rodzaje pakietów:
Darmowy – do 2 użytkowników,
Własny – elastyczny – wprowadź wybraną liczbę użytkowników w edytowalnym polu (pakiet minimalny to 10 użytkowników).
W drugim punkcie wybierz interesujące Cię moduły (zaznacz na niebiesko, te z których chcesz korzystać).
W trzecim punkcie wybierz Tak jako odpowiedź na pytanie "Czy chcesz przedłużyć ważność konta?".
Do wyboru masz dwa rodzaje subskrypcji: miesięczną oraz roczną (rabatowaną).
Ostatnim krokiem w punkcie czwartym jest wybór metody płatności.
Kliknij Przejdź do płatności lub Wygeneruj proformę (w zależności od wybranej formy płatności) i postępuj zgodnie z poleceniami.
Po zaksięgowaniu płatności subskrypcja zostanie aktywowana.

Aby zwiększyć limit pracowników 👔
Przejdź do widoku Płatności i moduły.
W punkcie pierwszym, aktualną pulę użytkowników zwiększ zgodnie ze swoimi potrzebami.
Moduły - czyli punkt drugi, pozostaw bez zmian.
Jeżeli nie chcesz przedłużyć ważności subskrypcji, a jedynie dokupić użytkowników w trzecim punkcie zaznacz Nie jako odpowiedź na pytanie „Czy chcesz przedłużyć ważność konta?”.
Wybierz wygodną metodę płatności w czwartym punkcie.
Kliknij w Przejdź do płatności lub Wygeneruj proformę (w zależności od wybranej formy płatności).

Aby dokupić dodatkowy moduł 📌
Przejdź do widoku Płatności i moduły.
Jeżeli nie chcesz równocześnie dokupić nowych użytkowników, pomiń punkt pierwszy i nic w nim nie zmieniaj.
Zaznacz dodatkowo (na niebiesko) moduł/y, które chcesz dokupić.
W trzecim punkcie wybierz czy chcesz przedłużyć jednocześnie ważność konta "Tak" lub "Nie"
Wybierz wygodną metodę płatności w czwartym punkcie.
Kliknij Przejdź do płatności lub Wygeneruj proformę (w zależności od wybranej formy płatności).

Gdzie znajdę moje faktury?

Każda faktura proforma oraz Faktura VAT, wysyłana jest na adres e-mail konta głównego administratora. Faktury znajdziesz również w widoku Płatności i moduły pod przyciskiem Lista faktur, znajdującym się na górnym pasku, tuż nad płatnościami.

Uwaga! Administrator systemu również wlicza się do wykupionej puli.

Uwaga! Jeżeli w trakcie trwającego abonamentu opłacisz abonament na nowy okres (miesięczny lub roczny), to w momencie zaksięgowania płatności obowiązywać będzie już limit użytkowników opłacony dla nowego okresu (okres ważności pozostały z poprzedniego abonamentu zostanie doliczony do nowego).
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!