Aplikacja inEwi poza domyślnymi głównymi statusami WEJŚCIE oraz WYJŚCIE pozwala na definiowanie własnych statusów.

Dodatkowe statusy.


Jak zdefiniować własny status?

Zaloguj się do aplikacji na stronie: https://inewi.pl/
Przejdź do ustawień aplikacji.
Wybierz kategorię REJESTRACJA CZASU PRACY.
Zjedź na dół strony i kliknij w niebieski przycisk ZARZĄDZAJ.
Kliknij niebieski przycisk DODAJ NOWY STATUS.
Nazwij nowy status.
Wybierz czy chcesz, aby nowy status wliczał się do czasu pracy i ewentualnych nadgodzin – jeżeli nie zaznaczysz tej opcji, to czas spędzony na dodatkowych statusie, który nie wlicza się do czasu pracy będzie odejmowany od czasu pracy.
MAKSYMALNY SUMARYCZNY CZAS TRWANIA – ile można spędzić czasu maksymalnie na danym statusie dodatkowym (przydatne np.: przy definiowaniu statusu PRZERWA).
WYMAGANY MINIMALNY CZAS PRACY – określa minimalny czas pracy w danym dniu, który jest wymagany, aby status dodatkowy był wliczony.
Pola MAKSYMALNY SUMARYCZNY CZAS TRWANIA oraz WYMAGANY MINIMALNY CZAS PRACYOPCJONALNE – nie ma konieczność ich definiowania.
Po zdefiniowaniu statusu klikamy ZAPISZ.

System automatycznie tworzy zakończenie dodanego statusu.
Zakończenie statusu jest widoczne tylko podczas odbijania się przez pracownika (aplikacja inEwi RCP, inEwi - Grafik Pracy, Rejestracja Czasu i Urlopy, Wirtualne RCP, KIOSK). Jeśli stworzyliśmy status o nazwie "Przerwa" jego parą do zakończenia będzie "Przerwa (koniec)".

Statusy dodatkowe muszą być zgłaszane w obrębie statusów głównych jakimi są Wejście i Wyjście.

Przykład poprawnie zgłoszonych statusów: Wejście > Status dodatkowy A > Status dodatkowy A (koniec) > Status dodatkowy B > Status dodatkowy B (koniec) > Wyjście.
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!