Dodanie działu w inEwi pozwala ustalenie prostej struktury w firmie.
Działy
Dział definiujemy poprzez kliknięcie Dodaj dział w prawym dolnym rogu aplikacji w widoku Pracownicy. Każdy nowy użytkownik wprowadzony do systemu (bez zdefiniowanego działu) zostaje przydzielony do kategorii Brak działu.

Dział Archiwum
Przenosząc użytkownika do działu Archiwum sprawimy, że cała jego historia konta zostanie ukryta, dopóki nie zostanie przeniesiony z działu Archiwum do innego.
Szczegóły na temat działu Archiwum - klik
Użytkownik w dziale archiwum również jest wliczany do wykupionego limitu użytkowników.
Działy
Dział definiujemy poprzez kliknięcie Dodaj dział w prawym dolnym rogu aplikacji w widoku Pracownicy. Każdy nowy użytkownik wprowadzony do systemu (bez zdefiniowanego działu) zostaje przydzielony do kategorii Brak działu.

Dział Archiwum
Przenosząc użytkownika do działu Archiwum sprawimy, że cała jego historia konta zostanie ukryta, dopóki nie zostanie przeniesiony z działu Archiwum do innego.
Szczegóły na temat działu Archiwum - klik
Użytkownik w dziale archiwum również jest wliczany do wykupionego limitu użytkowników.
Opublikowane dnia: 31 / 08 / 2018