Chcesz aby Twoi pracownicy mieli dostęp do swojego konta, mogli sprawdzić własny grafik i złożyć wniosek o urlop?

W tym artykule dowiesz się jak to zrobić.

Dodanie pracownika

Nic bardziej prostszego. Robimy to w nastepujacych krokach:
Wchodzimy w widok „Pracownicy”.
Klikając w ikonę plusa dodajemy Pracownika.
Przypisujemy Pracownikowi imię i nazwisko, następnie jego adres e-mail.
Klikamy „Zapisz”.

Jeśli pracownik jest już dodany do systemu, wystarczy wejść w jego kartę edycji i dopisać mu adres mailowy. Po kliknięciu przycisku "Zapisz", system automatycznie wyśle maila z zaproszeniem.

Co dalej?

Pracownik na podany adres e-mail otrzyma link aktywacyjny od inEwi.
Zadaniem pracownika jest kliknięcie w link aktywacyjny (token), potwierdzenie swoich danych oraz zdefniowanie hasła.
Od tej pory loginem jego konta jest przypisany adres e-mail.
Pracownik w zależności od nadanych uprawnień będzie mógł zalogować się na stronie https://inewi.pl/ i korzystać z funkcjonalności wersji webowej inEwi oraz mobilnej aplikacji "inEwi Grafik Pracy, Rejestracja Czasu i Urlopy".

Niewykorzystane zaproszenie wygasa po 7 dniach od wysłania.
W takim przypadku należy wysłać ponownie zaproszenie, przechodząc do karty edycji takiego pracownika > Zaawansowane > Wyślij zaproszenie.

"Nieprawidłowy token" - w przypadku pojawienia się takiego komunikatu, należy postępować zgodnie z tym artykułem: Nieprawidłowy token.

Jeżeli nie ma możliwości ponownego wysłania zaproszenia oznacza to, że pracownik przynajmniej raz poprawnie zalogował się na konto i jest już ono aktywne. W takiej sytuacji, pracownik powinien skorzystać z funkcji Przypomnij hasło podczas logowania się.
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!