Domyślnie utworzony Dział Archiwum pozwala na ukrycie użytkownika w obrębie aplikacji inEwi.

Dział Archiwum

Dział Archiwum służy do ukrycia w systemie historii aktywności danego użytkownika, jednakże pozwala na skorzystanie z tych danych w razie potrzeby (wystarczy przeciągnąć użytkownika do innego działu).

Kiedy przeniesiemy użytkownika do działu Archiwum, przestanie się on wyświetlać na listach we wszystkich modułach/widokach oraz jego konto zostanie automatycznie dezaktywowane. Aby ponownie uzyskać dostęp do historii jego zdarzeń, grafików, urlopów oraz raportów wystarczy przenieść takiego użytkownika do dowolnego innego działu np.: "Brak działu".

💡 Dział Archiwum znajduje się na widoku Pracownicy, po prawej stronie, na samym dole wszystkich innych działów.
💡 Aby przypisać użytkownika do działu Archiwum wystarczy przenieść go z listy, metodą przeciągnij-upuść na widoku Pracownicy lub zmienić dział na Archiwum w karcie jego edycji.

⚠ UWAGA! Użytkownik znajdujący się w dziale Archiwum również wlicza się do wykupionego limitu użytkowników!
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!