inEwi pozwala na dodanie statusu innemu użytkownikowi lub grupie użytkowników z pozycji systemu.

Szczególne przydatne, gdy pracownik zapomni się odbić i wyświetla się nieobecność danego dnia.

Dodawanie zdarzeń

Dodanie statusu:
Przejdź do widoku RCP > Zdarzenia.
Kliknij ikonę plusa na górnym pasku ikon.
Wybierz użytkownika, rodzaj statusu, dodaj datę oraz czas.
Kliknij Zapisz.
Status natychmiast zostaje dodany do systemu.

Dodanie Wejścia i Wyjścia grupie użytkowników jednocześnie:
Przejdź do widoku RCP > Zdarzenia.
Kliknij w ikonę magicznej różdżki, przejdziesz do Kreatora grupowego dodawania zdarzeń.
Wybierz użytkowników, którym chcesz dodać status.
Określi zakres w jakim chcesz dodać zdarzenia.
Określ dni, w których statusy maja zostać dodane (domyślnie od poniedziałku do piątku).
Wpisz godziny wejścia oraz wyjścia.
Kliknij Zapisz.
Statusy natychmiast zostaną dodane do systemu.

💡 Dowiedz się jak poprawnie i w jakiej kolejności zgłaszać zdarzenia do systemu:
Zgłaszanie zdarzeń (statusy)
Czy ten artykuł był pomocny?
Anuluj
Dziękuję!